pro privátní lékařské praxe
UZÁVĚRKA PŘIHLÁŠEK DO KONCE ČERVNA !!
DEEP-PRO (EMBA)
DEEP-PRO obohacuje základní (STANDARD) program o pokročilé moduly (druhý rok studia), které absolventům umožňují implementovat sofistikované strategie ve vlastní praxi. Kromě základního přehledu tak zahrnuje DEEP-PRO hlubší analýzu témat, prakticky orientované workshopy, nové inspirativní lektory i případové studie z reálných lékařských praxí.
Studenti se naučí pokročilé techniky finančního plánování, investování, strategického marketingu, praktických návodů pro práci s AI a optimalizace procesů; což ještě zvýší efektivitu a ziskovost ordinace (ať již stávající či budoucí).
Získají též inspirativní přehled z oblasti „filozofie života“ a psychologie – uplatnitelný nejen v podnikání.
Investice do druhého roku studia se vyplatí všem, kteří chtějí posunout svou praxi na ještě vyšší úroveň podnikání:
Zatímco STANDARD verze poskytuje solidní základy, DEEP-PRO nabízí hluboké porozumění ekonomickým zákonitostem a vztahům. DEEP-PRO je nezbytností, chcete-li získat širší ekonomický „rozhled“ a ještě lépe porozumět work-life strategiím pro „bohatší život“.

EMBA
Studium bude zakončené slavnostním předáním diplomu EMBA (Executive Master of Business Administration)
Programy EMBA jsou (obecně) určeny pro zkušené manažery s delší pracovní praxí a zkušeností.
Nový formát výuky
Každý blok sestává ze 2 hodin a 2 příbuzných témat.
První hodina má formu přednášek (seznámení s tématy), celá druhá je nově vyhrazena pro moderovanou diskuzi s lektorem, otázky studentů a kazuistiky.
Každý studijní “kruh” tak má nově svého stálého moderátora/mentora, který studenty provází všemi částmi programu MBA.
Studijní bloky (řádné)
opět v souhrnu 36 vyučovacích hodin:
1. STRATEGIE A CÍLENÍ NA TRHU
Pokročilé strategické plánování a budování tržní pozice/profilace firmy na trhu
Měření výkonnosti a efektivity privátní ambulance
2. EKONOMIKA RŮSTU A JEHO FINANCOVÁNÍ
Pokročilejší techniky cenotvorby
Pokročilé modely financování v privátním sektoru
3. POKROČILÉ DAŇOVÉ STRATEGIE
Optimalizace daní v ordinaci
Jak využít daňové úlevy a odpočty
4. ZVYŠOVÁNÍ HODNOTY PRAXE A PŘÍPRAVA EXIT STRATEGIE
Klíčové faktory hodnoty praxe
Příprava exit strategie
5. INVESTOVÁNÍ A OSOBNÍ FINANCE PRO POKROČILÉ
Investování z pozice ordinace
Investování z pozice jednotlivce
6. TIME MANAGEMENT V AMBULANTNÍ PRAXI
Identifikace zbytečných činností a optimalizace času
Pravidla pro efektivní plánování práce
7. AI V ORDINACI pro pokročilé
Využití AI v provozu ordinace
AI ve studiu a sebevzdělávání
8. VYTVÁŘENÍ A STABILIZACE (DOBRÉHO) TÝMU
Konkurenceschopné mzdy a benefity
Pozitivní pracovní kultura, individuální pohovory a vzdělávání týmu
9. SMLUVNÍ PODMÍNKY PRAXE A INTERNÍ SMĚRNICE
Smluvní podmínky praxe (ve vztahu lékař-pacient)
Interní směrnice praxe
10. EFEKTIVNÍ MARKETING, RŮST A VÝVOJ ZNAČKY
Pokročilé strategie online marketingu v medicíně
Budování a řízení silné značky ambulance
11. KLIENTSKÁ ZKUŠENOST A INOVACE SLUŽEB
Měření zákaznické zkušenosti v ambulanci
Tvorba nových služeb a zákaznických balíčků
12. KOMUNIKAČNÍ (A VYJEDNÁVACÍ) TECHNIKY S PACIENTY
Psychologie vyjednávání v medicíně
Jak efektivně komunikovat s různými typy pacientů
13. ŘÍZENÍ KVALITY A BEZPEČNOSTI
Interní audity a měření kvality v ambulanci
Řízení rizik a bezpečnosti
14. PSYCHOLOGICKÉ ASPEKTY DLOUHODOBÉHO ZDRAVÍ LÉKAŘE
Prevence syndromu vyhoření
Práce s emoční zátěží
15. LONGEVITY STRATEGIE A SUPLEMENTY
Jak nejen přidat roky života, ale i život rokům
Psychosomatické zdraví – tělo jako zrcadlo duše
16. SPONZORING, FILANTROPIE, DOBROČINNOST
Sponzoring jako strategický nástroj
Filantropie a dobročinnost jako projev vyššího smyslu
17. UMĚLÁ INTELIGENCE V KAŽDODENNÍM ŽIVOTĚ
AI při práci s textem – vyhledávání a tvorba informací
AI a multimédia
18. ESTETIKA DESIGN A UŽITÉ UMĚNÍ
Estetika a design jako vizuální identita, nástroj hodnoty a důvěry
Užité umění a kultura prostředí: “Design, který formuje chování a rozhodování”
Volitelné bloky
Nově 6 hodin navíc (dobrovolně).
Každý student se může přihlásit ke 3 libovolným blokům (dle svých preferencí), z této nabídky:
- SKRYTÝ POTENCIÁL A PŘÍLEŽITOSTI
Objevíme nové možnosti, jako jsou firemní programy nebo telemedicína. - EMPATIE A EMOČNÍ INTELIGENCE V PÉČI O PACIENTA
Naučíme se lépe vcítit do pacientů. - NETWORKING, PROFESNÍ A OSOBNÍ ROZVOJ
Ukážeme si, jak budovat kontakty a neustále se rozvíjet. - LIFE BALANCE
Naučíme se, jak najít rovnováhu mezi prací a osobním životem. - OCHRANA OSOBNÍCH A PROFESNÍCH HRANIC
Naučíme se, jak si nastavit zdravé hranice a říkat „ne“ bez výčitek. - FIREMNÍ HODNOTY, MISE, ETIKA A PROFESIONÁLNÍ VYSTUPOVÁNÍ
Ukážeme si, jak budovat firmu s hodnotami, na které můžete být hrdí.

2-letý program DEEP-PRO skýtá nejlepší poměr
CENA / ZNALOSTI
Ceník DEEP-PRO
lékařství:
DEEP-PRO (EMBA) (2leté): 92 000 Kč (× 2 roky)
stomatologie:
DEEP-PRO (EMBA) (2leté): 99 000 Kč (× 2 roky)
(Stomatologové mají vyšší cenu, protože mají menší studijní „kruhy“)
lékařství i stomatologie upgrade:
DEEP-PRO (EMBA) upgrade (1leté): 99 000 Kč (pro absolventy STANDARD MBA)
Bonusy a slevy:
studenti a DH členové ADH: – 20 000 Kč
Ceny již zahrnují DPH.
30% záloha při objednání/rezervaci.
Program MBA má omezenou kapacitu:
Pro přijetí ke studiu rozhoduje datum přihlášení (a uhrazení zálohy).
