DEEP-PRO

pro privátní lékařské praxe

DEEP-PRO (EMBA)

Pro studenty, kteří již mají osvojeny standardní ekonomické dovednosti, ekonomika praxe funguje celkem dobře, … ale přesto lze mnohé zlepšit!
Chcete ekonomiku i management posunout na ještě vyšší úroveň? Program DEEP-PRO prohlubuje znalosti a rozšiřuje kontext.

Ať již jste získaly ekonomické dovednosti v našem STANDARD programu, anebo někde jinde …
DEEP-PRO umožňuje implementovat sofistikované strategie pro další růst. DEEP-PRO zahrnuje hlubší analýzu témat, prakticky orientované workshopy, nové inspirativní lektorypřípadové studie z reálných lékařských praxí.
Studenti se naučí pokročilé techniky finančního plánování, investování, strategického marketingu, praktických návodů pro práci s AI a optimalizace procesů; což ještě zvýší efektivitu a ziskovost ordinace (ať již stávající či budoucí).
Získají též inspirativní přehled z oblasti „filozofie života“ a psychologie – uplatnitelný nejen v podnikání.

Investice do DEEP-PRO se vyplatí všem, kteří chtějí posunout svou praxi na ještě vyšší úroveň podnikání:
Zatímco STANDARD verze poskytuje solidní základy, DEEP-PRO nabízí hluboké porozumění ekonomickým zákonitostem a vztahům. DEEP-PRO je nezbytností, chcete-li získat širší ekonomický „rozhled“ a ještě lépe porozumět work-life strategiím pro „bohatší život“.
DEEP-PRO program se studuje ve sloučených kruzích (dle odborností), pro vzájemné obohacení studujících.

EMBA

Studium bude zakončené slavnostním předáním diplomu EMBA (Executive Master of Business Administration)
Programy EMBA jsou (obecně) určeny pro zkušené manažery s delší pracovní praxí a zkušeností.

Nový formát výuky

Každý blok sestává ze 2 hodin2 příbuzných témat.

První hodina má formu přednášek (seznámení s tématy), celá druhá je nově vyhrazena pro moderovanou diskuzi s lektorem, otázky studentů a kazuistiky.

Každý studijní “kruh” tak má nově svého stálého moderátora/mentora, který studenty provází všemi částmi programu MBA.

Studijní bloky (řádné)

opět v souhrnu 36 vyučovacích hodin:

1. STRATEGIE A CÍLENÍ NA TRHU
Pokročilé strategické plánování a budování tržní pozice/profilace firmy na trhu
Měření výkonnosti a efektivity privátní ambulance

2. EKONOMIKA RŮSTU A JEHO FINANCOVÁNÍ
Pokročilejší techniky cenotvorby
Pokročilé modely financování v privátním sektoru

3. POKROČILÉ DAŇOVÉ STRATEGIE
Optimalizace daní v ordinaci
Jak využít daňové úlevy a odpočty

4. ZVYŠOVÁNÍ HODNOTY PRAXE A PŘÍPRAVA EXIT STRATEGIE
Klíčové faktory hodnoty praxe
Příprava exit strategie

5. INVESTOVÁNÍ A OSOBNÍ FINANCE PRO POKROČILÉ
Investování z pozice ordinace
Investování z pozice jednotlivce

6. TIME MANAGEMENT V AMBULANTNÍ PRAXI
Identifikace zbytečných činností a optimalizace času
Pravidla pro efektivní plánování práce

7. AI V ORDINACI pro pokročilé
Využití AI v provozu ordinace
AI ve studiu a sebevzdělávání

8. VYTVÁŘENÍ A STABILIZACE (DOBRÉHO) TÝMU
Konkurenceschopné mzdy a benefity
Pozitivní pracovní kultura, individuální pohovory a vzdělávání týmu

9. SMLUVNÍ PODMÍNKY PRAXE A INTERNÍ SMĚRNICE
Smluvní podmínky praxe (ve vztahu lékař-pacient)
Interní směrnice praxe

10. EFEKTIVNÍ MARKETING, RŮST A VÝVOJ ZNAČKY
Pokročilé strategie online marketingu v medicíně
Budování a řízení silné značky ambulance

11. KLIENTSKÁ ZKUŠENOST A INOVACE SLUŽEB
Měření zákaznické zkušenosti v ambulanci
Tvorba nových služeb a zákaznických balíčků

12. KOMUNIKAČNÍ (A VYJEDNÁVACÍ) TECHNIKY S PACIENTY
Psychologie vyjednávání v medicíně
Jak efektivně komunikovat s různými typy pacientů

13. ŘÍZENÍ KVALITY A BEZPEČNOSTI
Interní audity a měření kvality v ambulanci
Řízení rizik a bezpečnosti

14. PSYCHOLOGICKÉ ASPEKTY DLOUHODOBÉHO ZDRAVÍ LÉKAŘE
Prevence syndromu vyhoření
Práce s emoční zátěží

15. LONGEVITY STRATEGIE A SUPLEMENTY
Jak nejen přidat roky života, ale i život rokům
Psychosomatické zdraví – tělo jako zrcadlo duše

16. SPONZORING, FILANTROPIE, DOBROČINNOST
Sponzoring jako strategický nástroj
Filantropie a dobročinnost jako projev vyššího smyslu

17. UMĚLÁ INTELIGENCE V KAŽDODENNÍM ŽIVOTĚ
AI při práci s textem – vyhledávání a tvorba informací
AI a multimédia

18. ESTETIKA DESIGN A UŽITÉ UMĚNÍ
Estetika a design jako vizuální identita, nástroj hodnoty a důvěry
Užité umění a kultura prostředí: “Design, který formuje chování a rozhodování”

Volitelné bloky

Nově 6 hodin navíc (dobrovolně).
Každý student se může přihlásit ke
3 libovolným blokům (dle svých preferencí), z této nabídky:

  1. SKRYTÝ POTENCIÁL A PŘÍLEŽITOSTI
    Objevíme nové možnosti, jako jsou firemní programy nebo telemedicína.
  2. EMPATIE A EMOČNÍ INTELIGENCE V PÉČI O PACIENTA
    Naučíme se lépe vcítit do pacientů.
  3. NETWORKING, PROFESNÍ A OSOBNÍ ROZVOJ
    Ukážeme si, jak budovat kontakty a neustále se rozvíjet.
  4. LIFE BALANCE
    Naučíme se, jak najít rovnováhu mezi prací a osobním životem.
  5. OCHRANA OSOBNÍCH A PROFESNÍCH HRANIC
    Naučíme se, jak si nastavit zdravé hranice a říkat „ne“ bez výčitek.
  6. FIREMNÍ HODNOTY, MISE, ETIKA A PROFESIONÁLNÍ VYSTUPOVÁNÍ
    Ukážeme si, jak budovat firmu s hodnotami, na které můžete být hrdí.

Ceník MBA 2026 

STANDARD (MBA) (1leté): 114 000 Kč (× 1 rok)
DEEP-PRO (EMBA) (1leté): 119 000 Kč (× 1 rok)

Zvýhodněné programy:
STANDARD+DEEP-PRO
(2leté): 99 600 Kč (× 2 roky)
DEEP-PRO upgrade (1leté): 99 600 Kč
(DEPP-PRO upgrade = pro absolventy STANDARD MBA)

Bonusy a slevy:
First moment (do odvolání): 10.000 Kč !!
studenti: – 20 000 Kč
DH členové ADH: -20 000 Kč
skupinová sleva (2+): -15 000 Kč / student
Splátkový režim, bez navýšení, na vyžádání (3-4 splátky/rok)

Ceny již zahrnují DPH.
30% záloha při objednání/rezervaci.

Všechny programy mají omezenou kapacitu:
Pro přijetí ke studiu rozhoduje datum přihlášení (a uhrazení zálohy).

Smluvní podmínky