pro privátní lékařské praxe

UZÁVĚRKA PŘIHLÁŠEK DO KONCE ČERVNA !!

DEEP-PRO (EMBA)

DEEP-PRO obohacuje základní (STANDARD) program o pokročilé moduly (druhý rok studia), které absolventům umožňují implementovat sofistikované strategie ve vlastní praxi. Kromě základního přehledu tak zahrnuje DEEP-PRO hlubší analýzu témat, prakticky orientované workshopy, nové inspirativní lektorypřípadové studie z reálných lékařských praxí.
Studenti se naučí pokročilé techniky finančního plánování, investování, strategického marketingu, praktických návodů pro práci s AI a optimalizace procesů; což ještě zvýší efektivitu a ziskovost ordinace (ať již stávající či budoucí).
Získají též inspirativní přehled z oblasti „filozofie života“ a psychologie – uplatnitelný nejen v podnikání.

Investice do druhého roku studia se vyplatí všem, kteří chtějí posunout svou praxi na ještě vyšší úroveň podnikání:
Zatímco STANDARD verze poskytuje solidní základy, DEEP-PRO nabízí hluboké porozumění ekonomickým zákonitostem a vztahům. DEEP-PRO je nezbytností, chcete-li získat širší ekonomický „rozhled“ a ještě lépe porozumět work-life strategiím pro „bohatší život“.

EMBA

Studium bude zakončené slavnostním předáním diplomu EMBA (Executive Master of Business Administration)
Programy EMBA jsou (obecně) určeny pro zkušené manažery s delší pracovní praxí a zkušeností.

Nový formát výuky

Každý blok sestává ze 2 hodin2 příbuzných témat.

První hodina má formu přednášek (seznámení s tématy), celá druhá je nově vyhrazena pro moderovanou diskuzi s lektorem, otázky studentů a kazuistiky.

Každý studijní “kruh” tak má nově svého stálého moderátora/mentora, který studenty provází všemi částmi programu MBA.

Studijní bloky (řádné)

opět v souhrnu 36 vyučovacích hodin:

1. STRATEGIE A CÍLENÍ NA TRHU
Pokročilé strategické plánování a budování tržní pozice/profilace firmy na trhu
Měření výkonnosti a efektivity privátní ambulance

2. EKONOMIKA RŮSTU A JEHO FINANCOVÁNÍ
Pokročilejší techniky cenotvorby
Pokročilé modely financování v privátním sektoru

3. POKROČILÉ DAŇOVÉ STRATEGIE
Optimalizace daní v ordinaci
Jak využít daňové úlevy a odpočty

4. ZVYŠOVÁNÍ HODNOTY PRAXE A PŘÍPRAVA EXIT STRATEGIE
Klíčové faktory hodnoty praxe
Příprava exit strategie

5. INVESTOVÁNÍ A OSOBNÍ FINANCE PRO POKROČILÉ
Investování z pozice ordinace
Investování z pozice jednotlivce

6. TIME MANAGEMENT V AMBULANTNÍ PRAXI
Identifikace zbytečných činností a optimalizace času
Pravidla pro efektivní plánování práce

7. AI V ORDINACI pro pokročilé
Využití AI v provozu ordinace
AI ve studiu a sebevzdělávání

8. VYTVÁŘENÍ A STABILIZACE (DOBRÉHO) TÝMU
Konkurenceschopné mzdy a benefity
Pozitivní pracovní kultura, individuální pohovory a vzdělávání týmu

9. SMLUVNÍ PODMÍNKY PRAXE A INTERNÍ SMĚRNICE
Smluvní podmínky praxe (ve vztahu lékař-pacient)
Interní směrnice praxe

10. EFEKTIVNÍ MARKETING, RŮST A VÝVOJ ZNAČKY
Pokročilé strategie online marketingu v medicíně
Budování a řízení silné značky ambulance

11. KLIENTSKÁ ZKUŠENOST A INOVACE SLUŽEB
Měření zákaznické zkušenosti v ambulanci
Tvorba nových služeb a zákaznických balíčků

12. KOMUNIKAČNÍ (A VYJEDNÁVACÍ) TECHNIKY S PACIENTY
Psychologie vyjednávání v medicíně
Jak efektivně komunikovat s různými typy pacientů

13. ŘÍZENÍ KVALITY A BEZPEČNOSTI
Interní audity a měření kvality v ambulanci
Řízení rizik a bezpečnosti

14. PSYCHOLOGICKÉ ASPEKTY DLOUHODOBÉHO ZDRAVÍ LÉKAŘE
Prevence syndromu vyhoření
Práce s emoční zátěží

15. LONGEVITY STRATEGIE A SUPLEMENTY
Jak nejen přidat roky života, ale i život rokům
Psychosomatické zdraví – tělo jako zrcadlo duše

16. SPONZORING, FILANTROPIE, DOBROČINNOST
Sponzoring jako strategický nástroj
Filantropie a dobročinnost jako projev vyššího smyslu

17. UMĚLÁ INTELIGENCE V KAŽDODENNÍM ŽIVOTĚ
AI při práci s textem – vyhledávání a tvorba informací
AI a multimédia

18. ESTETIKA DESIGN A UŽITÉ UMĚNÍ
Estetika a design jako vizuální identita, nástroj hodnoty a důvěry
Užité umění a kultura prostředí: “Design, který formuje chování a rozhodování”

Volitelné bloky

Nově 6 hodin navíc (dobrovolně).
Každý student se může přihlásit ke
3 libovolným blokům (dle svých preferencí), z této nabídky:

  1. SKRYTÝ POTENCIÁL A PŘÍLEŽITOSTI
    Objevíme nové možnosti, jako jsou firemní programy nebo telemedicína.
  2. EMPATIE A EMOČNÍ INTELIGENCE V PÉČI O PACIENTA
    Naučíme se lépe vcítit do pacientů.
  3. NETWORKING, PROFESNÍ A OSOBNÍ ROZVOJ
    Ukážeme si, jak budovat kontakty a neustále se rozvíjet.
  4. LIFE BALANCE
    Naučíme se, jak najít rovnováhu mezi prací a osobním životem.
  5. OCHRANA OSOBNÍCH A PROFESNÍCH HRANIC
    Naučíme se, jak si nastavit zdravé hranice a říkat „ne“ bez výčitek.
  6. FIREMNÍ HODNOTY, MISE, ETIKA A PROFESIONÁLNÍ VYSTUPOVÁNÍ
    Ukážeme si, jak budovat firmu s hodnotami, na které můžete být hrdí.

2-letý program DEEP-PRO skýtá nejlepší poměr
CENA / ZNALOSTI

Ceník DEEP-PRO

lékařství:
DEEP-PRO (EMBA)
(2leté)92 000 Kč (× 2 roky)

stomatologie:
DEEP-PRO (EMBA) (2leté)99 000 Kč (× 2 roky)

(Stomatologové mají vyšší cenu, protože mají menší studijní „kruhy“)

lékařství i stomatologie upgrade:
DEEP-PRO (EMBA) upgrade (1leté): 99 000 Kč (pro absolventy STANDARD MBA)

Bonusy a slevy:
studenti a DH členové ADH: – 20 000 Kč

Ceny již zahrnují DPH.
30% záloha při objednání/rezervaci.

Program MBA má omezenou kapacitu:
Pro přijetí ke studiu rozhoduje datum přihlášení (a uhrazení zálohy).

Smluvní podmínky